عشق جانعشق جان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
مادرِ عشق جانمادرِ عشق جان، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

عشق جانم❤❤❤ + دلنوشته های عاشقانه مادری برای دخترش

عشقت افتاده به جانم

1398/12/26 11:23
نویسنده : مادرِ عشق جان
422 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم ...قشنگم

دوسال پیش همچین روزی من حس میکردم حالم یه جوریه! هیچیم هم نبودا ولی بازم یه جوری بودم 😁 رفتم درمانگاه شرکت نفت و برام آزمایش بارداری نوشت. محال میدونستم باردار باشم چون اصلا تصمیمی نداشتم😄😜🙈

ساعت دو بعدازظهر آزمایش دادم و گفتن ساعت شش بیا برای جواب .وقتی رفتم برای جواب بهم گفتن مبارکههههه مثبته!! فکر کرده بودن من چندسال نازایی کشیدم!😂 جواب اون آزمایشگاه رو ندارم

با تعجب رفتم یه آزمایشگاه دیگه و آزمایش دادم و مثبت بود

بماند که اون روز هم خاله ام حالش بد بود و سرطان بدخیم لگن داشت و مامانم برده بودش برای نمونه برداری و وقتی من تو هفته۱۳ بودم خاله ام فوت شد😔😔

سه  روز بعد هم رفتم آزمایش بتا دادم و اینم جوابش

و اینم تقدیم به گل دخترم جانم

پسندها (7)

نظرات (6)

نرگسنرگس
26 اسفند 98 12:13
💐💐💐💐
مادرِ عشق جان
پاسخ
❤️

26 اسفند 98 12:33
انشالله به سلامتی و خوشی دختر گلتون به دنیا بیاید
مادرِ عشق جان
پاسخ
به دنیا اومده حدودا یک و سال نیمش هست🤣

26 اسفند 98 12:56
آو احساس کردم جواب آزمایشگاه رو گرفتید انشالله خدا دختر گلتون سالم و سلامت نگه دارد
مادرِ عشق جان
پاسخ
❤️😍

26 اسفند 98 13:28
ای جان😍😍خدا دخترتون رو حفظ کنه😍😍
اگه اشکالی نداره بپرسم،اسم پرنسستون چیه؟😍😍
مادرِ عشق جان
پاسخ
خواهش عزیزم اسمش نیلا هست   😊
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
26 اسفند 98 14:46
خاله جون هم شما هم اون دخملی همیشه سلامت باشین😍
مادرِ عشق جان
پاسخ
ممنون عزیز دلم😘

26 اسفند 98 15:26
واقعا؟!
اسم منم نیلاست!😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
مادرِ عشق جان
پاسخ
چه اسم قشنگی  داری😍