عشق جانعشق جان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
مادرِ عشق جانمادرِ عشق جان، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

عشق جانم❤❤❤ + دلنوشته های عاشقانه مادری برای دخترش

کرونا

1398/12/12 17:23
نویسنده : مادرِ عشق جان
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم...دختر گلم

عزیزم کلی برنامه برای دومین عیدت داشتم... پارسال موقع عید چهار ماه و نیم سن داشتی و خیلی کوچولو بودی. سال تحویل هم حدود ساعت یک شب بود. منم برات یه جشن ترتیب دادم و تمام اقوام خودم رو دعوت کردم...شام هم قورمه سبزی درست کردم و خلاصه خیلی خوش گذشت. سفره هفت سین قشنگ هم گذاشتم.تمام عکساش توی هارد هست

امسال هم که شما راه افتادی قصد داشتم ببرمت گلخونه های قصردشت و ازت عکس بگیرم..آخه اونجا نزدیکای عید خیلی قشنگ میشه..بعد هم با لباس آبیت که ست مانتو من هست ببرمت باغ جهانما و ازت عکس بگیرم و برات کلیپ بسازم...همچنین وقت آتلیه  عید داشتی که اونم کنسل شد😭 میخواستم عید ببرمت و حسابی همه جا بگردونمت ....ولی به خاطر این بیماری لعنتی امسال توی خونه قرنطینه هستیم و من حتی خریدای خودت و خودم رو کامل انجام ندادم چه برسه به خریدای سفره هفت سین!!! خدایا خودت کمک کن و این ویروس رو از بین ببر☹

اینم چندتا عکس از درختای بادام باغمون

 

پسندها (4)

نظرات (1)


21 اردیبهشت 99 13:17
خاله جون خوشحال میشم به وبم سربزنید!💖💖💖