عشق جانعشق جان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
مادرِ عشق جانمادرِ عشق جان، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

عشق جانم❤❤❤ + دلنوشته های عاشقانه مادری برای دخترش

من در تب و تاب توام‌

1399/2/9 0:32
نویسنده : مادرِ عشق جان
243 بازدید
اشتراک گذاری

گل دخترم ‌کم کم داری به ۱۸ ماهگیت نزدیک میشی. یک سال و نیم از روزی که به دنیا اومدی گذاشت. عشق دلم ..قشنگم  روز به روز داری شیرین تر میشی و دلم میخواد بخورمت

وقتی صدات میزنم و میگم بدو بیا بوست کنم میدوی میایی و گونه های نازت رو میذاری طرف صورتم 😍

تصمیم گرفتم برای ۱۸ ماهگیت یه جشن کوچولو بگیرم و خودم کیک درست کنم. از اونجایی که تا حالا  کیک درست نکردم و بلد نبودم امشب واسه  یاد گرفتن اینو برات درست کردم . البته تا تولدت یه هفته دیگه مونده 

البته خامش کم بود ..روغنش کم بود و خیلی هم بلد نبودم خامه اش رو تزیین کنم! ❤️

پسندها (7)

نظرات (3)


9 اردیبهشت 99 0:51
اسم گل دخترون خیلی زیباست..
هم جدیده هم خاصه😍😍😍💗💗💗
مادرِ عشق جان
پاسخ
❤️

9 اردیبهشت 99 4:49
هر چیزی که کم داشته باشد عشق است که مالامال است و اون رو جبران می کند!
مادرِ عشق جان
پاسخ
💞💞
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
10 اردیبهشت 99 17:08
تولدت مبارک خانم خانما😍🌸
مادرِ عشق جان
پاسخ
❤💞