عشق جانعشق جان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
مادرِ عشق جانمادرِ عشق جان، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

عشق جانم❤❤❤ + دلنوشته های عاشقانه مادری برای دخترش

راکر

1398/10/12 1:42
نویسنده : مادرِ عشق جان
227 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترم..سلام عزیز دلم

دیروز برای انجام کاری صبح تا ظهر بیرون بودم. وقتی اومدم دیدم مظلومانه داری نگام میکنی و انگار دلخور بودی که چرا تنهات گذاشتم. هرچند پیش مادرجون بودی و باهات حسابی بازی میکنه..ولی خیلی دلم از اون نگاهت گرفت. تو بغل گرفتمت و بوس بارونت کردم و پیش خودم احساش گناه میکردم که چرا تنهات گذاشتم.‌ عصرش با کالسکه دوتایی رفتیم بیرون. عاشق کالسکه سواری هستی😁 از فروشگاه های اطراف خونه برات یه دامن گیپور خریدم با یه کفش نقره ای رنگ

امروزم این راکر رو برات خریدم 

........

دیروز دایی جون و زن دایی جون رفتن کنسرت اندی .کلی عکس و فیلم فرستادن که چون خودشون هم تو عکسا هستن نمیشه گذاشت. برای همین از روی فیلمشون اسکرین شات گرفتم و اینجا گذاشتم

 ودر آخر

از عشق تو یکریز دلم می ریزد

بودنت حال عجیبی ست...

تو باید باشی

پسندها (3)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)