عشق جانعشق جان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
مادرِ عشق جانمادرِ عشق جان، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

عشق جانم❤❤❤ + دلنوشته های عاشقانه مادری برای دخترش

قرتی بازی مادر دخملی😎

1398/10/9 21:26
نویسنده : مادرِ عشق جان
895 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم ....عزیز دلم . 

طبق روال هر سال من از دی ماه شروع میکنم برای تدارک عید چون عاشق عید و نوروز هستم .امسال هم شروع کردم . تصمیم گرفتم من و شما امسال لباس ست بپوشیم . این مدل مانتو و لباس رو دیدم و پسندیدم . 

منتها چون برای تولدت که تو رستوران بود من مانتو این رنگی دوختم و برای بابایی هم پیراهن و کراوات گلبهی و صورتی خریدم تصمیم گرفتم برای عید ست آبی بزنیم رفتم این رنگ و پارچه و تور رو خریدم

برای بابایی هم پیراهن این رنگی میخریم و ست میکنیم با هم 😎😎

یه پارچه قرمز هم مخمل هم داشتم که میخوام این مدل سارافون رو بدم برات بدوزن

و در آخر 

دخترم بوی عشق میدهی ...

بوی بهشت....

چه خوشبختم که خدا سرنوشت مرا با تو نوشت...❤

پسندها (12)

نظرات (2)

مامانیمامانی
10 دی 98 8:45
زنده باشه دخترک گل
مادرِ عشق جان
پاسخ
🌻🌷🌱🌼⚘🥀🌹🍀🌺
مامان آنیلمامان آنیل
10 دی 98 12:27
چه خوش ذوق❤
مادرِ عشق جان
پاسخ
❤❤