عشق جانعشق جان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
مادرِ عشق جانمادرِ عشق جان، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

عشق جانم❤❤❤ + دلنوشته های عاشقانه مادری برای دخترش

سیسمونی دخملی

1398/10/15 22:19
نویسنده : مادرِ عشق جان
230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل قشنگم ...عزیز دلم

عشقم وقتی من سر شما باردار بودم از سیسمونی برات تخت و پارک ، تاب برقی، کالسکه ، کریر همش با مارک گراکو خریدم.  با چند دست لباس و  عروسک آویز تخت و سرویس خواب ( بالشت و پتو و رو تختی) و کمد

 از وقتی هشت ماهت شد و تونستی بشینی خودت رو به تخت آویزون میکردی. منم قسمت بالاش رو جدا کردم ولی دیگه شما ته تخت نمیرفتی☹ این شد که تخت و پارک تقریبا بلا استفاده شد. این مدل تخت و پارکت هست . دقیقا همین رنگ

از تاب برقیت خیلی استفاده کردم. هم محل خواب روزانه ات بود ...هم صندلی غذا ...هم تاب و بازی. تا همین یک ماه پیش هم ازش استفاده میکردم 

اینم مدل تاب برقیت دقیقا همین رنگ :

از کریر اصلا استفاده نشد !!!!

از کالسکه هم استفاده خوبی کردم و به کالسکه  سواری خیلی علاقه داری . 

تابستون برات یه تخت یاسی رنگ خریدم با خوشخواب که کناره های تخت خیلی بلند نبود و ترسیدم ازش استفاده کنم. که این تخت و با کمدت رو میبرم تو باغ. 

خلاصه اینکه شبا کنار خودم روی تخت میخوابی با کلی محافظ و پتو و بالشت!!!

اینا رو گفتم که بگم امروز رفتم برات تخت سفارش دادم . رفتم شهرک صنعتی و  اولین کارگاه و مدل هاش رو دیدم و اینو پسندیدم . البته من سفید و صورتی سفارش دادم . حدود دو هفته دیگه تختت آماده هست . اگر از کارشون خوشم اومد یه ویترین با کمد هم برات سفارش میدم که ست تختت بشه😄

و در آخر 

تا جهان یکسره برپاست ...مرا عشق تو بس ....❤❤

 

پسندها (1)

نظرات (1)

فاطمهفاطمه
15 دی 98 22:43
چه وسایل نازی. کلا خرید دو تا چیز لذت بخشه. یکی سیسمونی نی نی یکی لوازم تحریر
مادرِ عشق جان
پاسخ
❤⚘