عشق جانعشق جان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
مادرِ عشق جانمادرِ عشق جان، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

عشق جانم❤❤❤ + دلنوشته های عاشقانه مادری برای دخترش

و باز هم بخیر گذشت 😭

1398/10/2 21:57
نویسنده : مادرِ عشق جان
179 بازدید
اشتراک گذاری

عشق جانم امروز عصر گذاشتمت تو تاب و داشتم باهات بازی میکردم . که یهو جلوی تاب باز شد دوباره با پیشونی خوردی زمین و از بینیت خون اومد 😢 بمیرم الهی که خیلی گریه کردی. ولی خدا رو شکر زودی آروم شدی ....دیگه تو تاب نمیذارمت 😔 . خیلی دلم برات سوخت و احساس گناه میکردم و رفتم برات اینو خریدم 

هم صدای حیوونا رو داره هم آهنگ داره هم نور داره...خیلی ازش خوشت اومده و ولش نمیکنی

و در آخر 

دلبندم دستانت جهان بی پایان رویاهاست 😍😍😍

پسندها (4)

نظرات (2)


3 دی 98 9:02
مامانی بیش تر به نظرم مواظب گل دخترتون باشین و به نظرم عقیقه واسه ی دخترتون واجبه
دیگه اینجوری خیالتون هم راحته که از بلاها حفظ میشه🌹
 
مادرِ عشق جان
پاسخ
خودم هم خیلی تو فکر عقیقه کردن هستم. در اولین فرصت این کار رو میکنم❤👌
مامانیمامانی
10 دی 98 8:49
خداروشکر که بخیر گذشته 
مادرِ عشق جان
پاسخ
❤❤