عشق جانعشق جان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
مادرِ عشق جانمادرِ عشق جان، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه سن داره

عشق جانم❤❤❤ + دلنوشته های عاشقانه مادری برای دخترش

تاتی کردن گل دخترم

1398/9/17 9:00
نویسنده : مادرِ عشق جان
947 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان دیروز بالاخره تو کاردرمانی تاتی تاتی کردی...البته همش از خانم قهرمانی که کاردرمانت هستن و فوق العاده مهربون هستن فرار میکنی . همش اونجا میگی اَجیزه 😁 ولی دیروز یهو ازش فرار کردی و اومدی سمت من ..و اونم باز تو بغل میگرفتت و تو هم با گریه و اَجیزه گفتن میومدی سمت من 😂

‌و بالاخره انتظار من برای تاتی کردنت دقیقا روز تولد ۱۳ ماهگیت تموم شد . به پیشنهاد خانم قهرمانی برات یه صندلی کوچیک خریدم . روی صندلی میذاشتمت و خودت بلند میشدی و با تاتی چند قدم راه میرفتی. ❤👌

یه توضیح کوچولو که چرا برای راه رفتنت بردمت کار درمانی:  عشقم وقتی تو شکم مامان بودی روزای آخر خیلی جات تنگ بود و ضربان قلبت نامنظم بود . تقریبا از هفته ۳۷ ضربان قلبت نامنظم تر شد و دکترت همش امروز و فردا میکرد برای به دنیا آوردن شما تا اینکه ۳۸ هفته و چهارروزم که بود با نشتی کیسه آب بستری شدم و چهار ساعت بعد شما به دنیا اومدی ولی گریه نکردی 😔 تا حدود یک دقیقه و دکتر گریه ات رو درآورد. 

چهارماه و نیمت که بود من برات روروئک خریدم و از همون موقع تو روروئک شروع به راه رفتن کردی البته با نوک پنجه پا

ده ماهت که شد دستت رو میگرفتی به میز و صندلی و ..راه میرفتی البته با نوک پنجه پا . وقتی یک سالت شد و بردمت دکتر و گفتم با نوک پنجه پا راه میری دکتر گفت ببرمت کاردرمانی

اونجا مشخص شد کلا پای راستت از پای چپت ضعیف تر هست و علت پنجه راه رفتنت همینه. که علت اصلیش تاخیر در به دنیا اومدنت و اکسیژن نرسیدن بهت و بعد هم روروئک هست که باعث شد ماهیچه پشت پات ضعیف و کوتاه بشه!!! و اگر نمیبردمت ممکن بود تا دو سالگیت هم راه نری !

اینم عکس از تاتی کردنت تو خونه که از روی فیلمت اسکرین شات گرفتم .

اینم اولین موبایلت 😂 بس که گوشی های منو این ور اون ور پرت میکردی اینو برات خریدم تا هر چی خواستی این ور اون ور بندازیش😁

و در آخر : 

 

پسندها (6)

نظرات (1)

•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
18 آذر 98 3:18
ای جانم چه لحظه شیرینی خدا حفظش کنه 😍منم دخترم یه هفته دیر بدنیا آمد و گریه نکرو و بستری شد، دیرتر از بقیه راه رفت و یه مدت از کفش های طبی استفاده کرد ولی الان کلاس دومه  و مشکلی هم نداره ، دیر و زود داره، سوخت و سوز نداره.
نگران نباش مامانی جان 😊😘
مادرِ عشق جان
پاسخ
ممنون عزیزم . خدا رو شکر گفتن دختر من نیاز به کفش های طبی نداره و فقط باید باهاش کار بشه 🌷