عشق جانعشق جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
مادرِ عشق جانمادرِ عشق جان، تا این لحظه: 38 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

عشق جانم❤❤❤ + دلنوشته های عاشقانه مادری برای دخترش

تو تکرار نمیشوی این منم که دلبسته تر میشوم❤💞

1398/9/10 11:40
نویسنده : مادرِ عشق جان
333 بازدید
اشتراک گذاری

زن دایی جون میخواد از امریکا بیاد . حدود دو ماه دیگه . دیشب با دایی جون رفته بودن خرید . کیف خریدن که هر کیف حدود ۴۰۰ دلار خریدن ! به پول ما حدود پنج ملیونی میشه ! یعنی دو تا کیف حدود ده ملیون !

فعلا براش سفارش کفش نایک و آدیداس برای خودم و شما دادم با پکیج لوازم آرایش و مسواک برقی

برای شما هم عروسک سخنگو..لباس ...کفش ..کیف و هر چی خود دایی جون خواست . تعارف که باهاش ندارم😁

اینم مدل کفشایی که برام فرستاده ولی گفتم یکیش رنگ سرخابی باشه و یکیش مشکی 

و اخر صحبت هم گفت اینا هم بهت سلام میرسونن😁 منظورش سگ ها بود چون میدونه من از سگ میترسم 

-------------------

اینم خریدای امروز من برای شما...هر وقت از خونه میرم بیرون نمیتونم برات چیزی نخرم....😁 هر وقت هم میخوام برای خودم خرید کنم اول برای شما میخرم 😁

 

و در آخر اینم منظره پاییزی آپارتمان مامان جون 

 

پسندها (7)

نظرات (3)

فاطمهفاطمه
10 آذر 98 12:34
ای جانم چه جینگیلی جات قشنگی مبارکتون باشه.
مادرِ عشق جان
پاسخ
❤❤❤❤❤❤❤
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
10 آذر 98 13:03
اسم دخترتون چیه؟
مادرِ عشق جان
پاسخ
نیلا
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
10 آذر 98 14:21
خوشگلن .😍😍😍😍
به خصوص اولی و سومی😉😉😇😇😊😊
مادرِ عشق جان
پاسخ
❤️❤❤❤❤❤❤❤