عشق جانعشق جان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
مادرِ عشق جانمادرِ عشق جان، تا این لحظه: 38 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

عشق جانم❤❤❤ + دلنوشته های عاشقانه مادری برای دخترش

جهان مفهوم پوچی بیش نیست ، وقتی تو تمام دنیای منی

1398/9/9 1:35
نویسنده : مادرِ عشق جان
260 بازدید
اشتراک گذاری

روز ۱۶ آبان جشن تولدت رو توی باغ راز گرفتیم. برات از شیرینی فروشی vip که قدوسی غربی هست کیک سفارش دادم که روش با فوندانت شکل قلب و پاپیون درست کرده و بود و عکست هم روی کیک بود

برای اتلیه یک سالگیت هم بردمت آتلیه ممو که عکسای تو فضای باز داشتیم . سه تا عکس ازت گرفتن ولی همش گریه میکردی و همکاری نمیکردی😐 تمام عکسات با چشم گریه ای هست ولی همونا رو هم خیلی دوست دارم . الانم دارم تدارک برای یلدا و کریسمس برات می بینم برای کریسمس دادم این لباس رو برات ببافن البته بدون کلاه ...چون اصلا با کلاه رابطه خوبی نداری و میترسم تو آتلیه همکاری نکنی . به جاش گفتم برات یه تل سر با پاپیون درست کنن 

برای یلدا هم یه لباس برات خریدم که روش عکس هندونه هست و دامنش تور قرمز داره که عکس اون رو هم وقتی لباس کریسمست آماده شد با هم تو یه پست میذارم. 

برای آتلیه هم میخواستم ببرمت اتلیه کارن که خیابون چمران هست .ولی نمیدونم وقت کنم یا نه...آخه میدونی حال روحی مامان خیلی خوب نیست و خیلی حوصله ندارم . 

شاید بردمت آتلیه سپید که عکس دندونیت رو اونجا گرفتم و از کارشون راضی بودم و نزدیک خونمون هست. هر تصمیمی که گرفتم برات مینویسم عشق جانم . برای مامان دعا کن که حالش خوب بشه عشق جانم . در آخر : 

جهان مفهوم پوچی بیش نیست ، وقتی تو تمام دنیای منی❤

 

پسندها (1)

نظرات (0)